Contact
Telefoon/whatsapp: 0610950274.
Betaling: via een betaalverzoek of pin (niet contant).
Adres: 4532 BC Terneuzen, Willem de Zwijgerlaan 4.
Let op: de navigatie zal waarschijnlijk de parking van de buren aangeven. Wij hebben zelf een eigen parking die te herkennen is aan het bord Therapie Centrum Corpus en Schoonheidssalon Corpus.
Boek via de online agenda
Je krijgt een bevestigingsmail wanneer je afspraak is geboekt. Als je deze mail niet hebt ontvangen, staat de afspraak niet gepland.
Let op dat add-ons zoals epileren en verven een kortingsprijs hebben wanneer ze bij een gezichtsbehandeling worden geboekt. Kom je alleen langs voor epileren of verven, dan kan je kijken bij Brows & Waxing voor de normale prijs.
Vermeld bij het maken van je afspraak eventuele allergieën, huidziekten of andere relevante medische informatie, zodat we de behandeling volledig op jouw situatie kunnen afstemmen.
Openingstijden
Maandag: 8:00 tot 18:00.
Dinsdag: 8:00 tot 18:00,
Woensdag: 8:00 tot 17:00.
Donderdag: 8:00 tot 12:oo.
Vrijdag: 8:00 tot 14:30.
Zaterdag / zondag: gesloten.
Annuleringsbeleid
Wanneer je een afspraak maakt, reserveer ik tijd speciaal voor jou. Het annuleren of missen van een afspraak brengt daarom direct kosten met zich mee. Om tijd- en inkomstenverlies te beperken, hanteer ik het volgende beleid:
-
Te laat komen: ben je minder dan 10 minuten te laat, dan voer ik de behandeling nog uit, maar wordt deze ingekort om uitloop voor andere klanten te voorkomen. Bij een vertraging van 10 minuten of meer komt de afspraak te vervallen en kan deze alsnog in rekening worden gebracht.
-
Annuleren: afspraken dienen minimaal 24 uur van tevoren geannuleerd te worden. Ben je plots ziek of is er een andere situatie waar je niks aan kunt doen? Laat het me dan alsjeblieft enkele uren van tevoren weten, zodat ik eventueel nog iemand anders kan inplannen.
-
No-show: verschijnje niet op de afspraak zonder afmelding, dan wordt 75% van het behandeltarief in rekening gebracht. Op dat moment zit ik namelijk voor niets te wachten. Had ik het van tevoren geweten, dan had ik die tijd nog kunnen invullen met een andere klant. Om dat verlies op te vangen, wordt er daarom een deel van het tarief doorberekend.
